20 Mayıs 2010 Perşembe

hey ho! heeey hooo! hey!

Şimdi bugün iş görüşmem vardı benim,,nerdeyse çeyizlik topuklu ayakkabılar ortaya çıktı falan.Hayır bildiğin 36 numara bunlar abi.Yemesinler bizi.38 numara üstelik lanet ettiğim taraklı dedikleri cinsten ayaklarım var ki bunlar cidden 36 bak.Minnacık be.Elimi soksam girmez.Neyse geceden gömlek falan ütüledim.Ebesinin şeyine kadar kahve içip uyuyamayınca korku filmi izledim göte geleceğimi bile bile.Neyse işte sabah alt kattaki ergenin sesine uyandım.Nasıl hopçiki dipçiki şarkılar çalıp oynaşıyo ama.Allama şükrediyorum gerçi.Bi sene öncekiler paso kolbastı oynuyodu.Aklım çıkıyodu lan bana da bulaşcak diye.Neyse işte,ergen mergen ben bi etkilen bi şarkılardan.Otobüste gidiyorum gayet iki dirhem bi çekirdek kadın çıkardım ipodu açtım ordan bi şarkı.Başladım klip çekmeye otobüs duruyo böyle en çıtırından bi herif geliyo kolumdan tutup çekiyo,böyle,,bütün otobüs şaşkınlık içinde bize bakıyo demin nerdeyse beni fortlayan abinin dibi düşmüş durumda.Yerime oturamadı diye gözlerini kısan teyze gülüyo falan.Arkamızdaki genşler akrobatik hareketler yapıyo ben yiğidimin kolunda oynuyorum ceket önce bikaç kez çevrilip fırlatılıyo,yavaşça düğmeler açılıyo falan.Hayskiim diyorum zira burda şarkı bitiyo.Hani en güzel rüyada dürtülmek gibi.Bi bakıyorum benim omuzlar falan oynuyo yavaştan öndeki ergen veletler beni kesiyo.Bi durak önce iniyorum,o topuklarla yürüyorum bide.Şu an altlı üstlü su toplamış ayaklarımla oldukça çekiciyim vesselam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder