3 Şubat 2010 Çarşamba

kutlama şeysi

bu sene vermek gereken dersleri vermeden verebilmemiz sonucunu kutlama şeysini gittik geçen akşam.
günlerdir aramayan efe armutunun arayası tuttu mu,hah dedim işte şimdi ciddi anlamda gte geldiğinin ilanıdır cle.
arkada heyoo,hiaaa diye anıran tipte arkadaşlarım var tabi.sen gel de çocuğa ders çalışıyorum de.ulan zaten inanmıyo,hayır kim olsa inanır,ben bu kadar çalışsadım zaten,teheeey..

neyse efem,efem diyince de bi hoş oldu.efenin ıdısının ıdısı ölmüş de ona gitmişler.ulan ben ölsem adam bu kadar iplemez yas tutmaz.neyse suçlu ya zaten bu,pek ses etmedi.tebrik falan etti beni kapadı telefonu.bu sefer ben bi kötü oldum,burda gevır ellerdeyiz.adam der mi der,hatun uzakta der,töörkişdılaayt diyenlere gider.cle zaten eller havayada der.aradım canım cicim.
reröröçokmutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder