17 Nisan 2010 Cumartesi

cle bütün erkeklerin yardımcısı olsun.

hayır bi kere en başta anlamanız gereken şu;bi kadın aldatıldığını asla unutmuyo abi.yani o an,kafasına fil oturmuş,göbek taşı yemiş,burun deliklerine trambolin sokulmuş gibi bi his,bi acı içerisine giriyor ki.bu acıya daha feci örnekler verebilirim ama sonunda rtük beni de kapatacak diye korkuyorum,anlıyomsn.

yani öğrendiğimden beri hayvanlar gibi düşünüyorum.düşünüyorum öyleyse kızgınım.bödöh.böyle sürekli gözümün önünden gitmeyen mesajlar,kulağımda çınlayan konuşmalar falan.kızın yüzünü öz anamdan daha iyi belledim.o derece.tam türk filmlerinden fırlamış gibiyim.

yani düşünüyorum.ben ne bok yedim de tanrı beni bu şekilde cezalandırdı diye.
öyle çocukluğu,teen dönemi falan gelinliği nasıl olsun diye düşünerek geçiren hatunlardan olsam,affedersiniz ama müstahak yani.koy kıçına tekmeyi.ama gerizekalı gibi git efeye aşık ol.onun gelecek planlarına dahil ol.sonra adam uzaktasın diye,azıcık kapris yaptın ilgilenemedin diye ilişkin mına koysun.reva bana,ha? sorarım bunu.üstelik bunun birde savunması olsun.bi seferlik bişidi.düzgün düşünemedim cart curt diye.ulan!? düzgün düşünememiş.bi başka bahane de bünyesel ihtiyaçtır.dahası da var ama hepsi aynı yere bağlanır.hayır sanki beraberken gece gündüz sevişiyoduk.dayanacağın 2 aydı,ki ben gerizekalıyım ki sana sürpriz yaptım da geldim.hala inanamıyorum ya.ben sana gelicem diye zıp zıplar,davşanlar gibi ordan oraya mutluluklar koşarken sen git o sürtüğün koynuna gir.orda ölmeni dilerdim efe.bunu gerçekten dilerdim.bütün geyikliğimi falan bi kenara bıraktığım an bunu diliyorum.o sürtüğün ölmesini her şeyden çok diliyorum.senin ona yamandığını,onun sana yalandığını düşündükçe o uçağın düşmesini kara kutunun beynimde patlayabilmesini istiyorum.sonuç itibariyle ben de dedim ki kasaba minnet edeceğime keser çükümü yerim.keşke sen de bu kadarını yapabilseydin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder