17 Nisan 2010 Cumartesi

içimde bir bihter yetişiyor korkuyorum,tanrı hepimizi nihallerden korusun.

Bugün ana hasreti,ev yemeği derken bütün evlendirmece bindirmece emme gömme programlarını da izlemiş oldum.Ama en çok içimi acıtan.Hatta kanırtan Aşk-ı Memnu.
Yavrum o Bihter'in hali ne? Bi baktım anıra anıra,koltukları kanırta kanırta ağlıyo haspam.Yatmış yerlere bu işi bozacasın.Gerçi ben orda anasının işin aslı,işin aslı yeğen.. diye taşak geçmesini bekledim ama olmadı.Evet Ezel de izliyorum!

Bu Nihal de yolluymuş zaten.Dolunay molunay ayak.Behlül bi öpse,bi yolu açsa da saldırsam diye bekliyomuş resmen.İstiyorum ne lan? Oyiee götür beni Behlül.Hayır bide inkar edilemez şekilde ortamda romantizm falan yoktu.Nayaksınız olum siz? dolunaymış,peeh.şimdi bu kesin hamile falan da kalır.gerizekalı bu kız abi.en son össde bayıldım diye kıçını yırta yırta ağlamıyo muydu? hayır bu behlülün çükü de ne kıymetliymiş mnkym.dizinin başından beri birileri behlül bana vermedi diye ağlıyo.yazık lan.valla yazık bu kadınlara.

Behlül Nihal ile sevişti sen biliyor musun :''

ps.

zavallı pablom da sabah beni aradı,şimdi gelince ona da izleticem.niye bu kadar içlendiğimi merak ediyo yavrum.kıyamam yaa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder