21 Ocak 2010 Perşembe

efe de efe

...

efe:
ya peki şeyi biliyo musun 20 bin erkek alcakmış moğolistan

cle:
e napıyım bebeğim,sana yetemiyosam oraya git mi diyosun,anlamadım ki

efe:
öf bi dur.

efe:
gidim mi ben de cle.ha gidim mi

cle:
ay git defol efe.allesen bi git çay koy hatta.

şimdi akşam oldu benim bu düdükle tekrar konuştuk falan.nasıl depreşiğim ama aşkım böceğim yapıyorum.üzerine atlicam adamın nerdeyse nası sevesim geliyo.bu da iyi hoş pıtırım derken konuyu gene getirdi bu moğollara.hayır ayrımcı değilim ama bok var afedersin orda.ben burda adamın gönlünü hoş edim bilumum pohpoh sevgi kabarıklığı herifin gözü hala orda.hayır güzel bişi olsa gam yemicem.kıçıma kaş göz çizsem daha güzel olur efe git de gör malum uzvu diyerekten kapadım işte.sora dedim zaten kıtlık var,adamlar boşuna erkek almıyo bizden,erkek başına 6 kadın mı ne düşüyomuş.zaten bide araştırma yapmışlardı erkek başına üç kadın mı ne düşüyomuş dünya nüfusuna göre.aboouv dedim eldekini de sittirettin cle.bittin sen kızım.açlık varken elindeki köfte ekmee sokağa attın.aptalsın sen dedim.sora ne aricam lan zaten türksele bu ay fatura için değil öpücük,öhö- başka bişiler versem,mal varlığı mesela,gene kurtarmicak.ne aricam ibişi dedim oturdum totomun üstüne.

korkuyorum allam.bundan sora elimdekilerin kıymetini bilicem.
şükredicem allam.çok töbe allam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder