10 Ocak 2010 Pazar

şimdi

bugün benim düdükle deneysel çalışmalarla iletişmeye çalışıyoruz.
vebkem falan kurmaya çalıştım luna da anlatıyo ya bi yandan.
en olası insan yani.kendisi düz yolda yürüse bilmemkaç kilometre ötedeki karayolundan çıkan tır gelir bunu teğet geçer.öyle bahtsız öyle ruhsuz bi hatun bu.bide bana gerizekalı muamelesi yapıyo gıdısını sevdiğim.

me > gelicem gibi
me > bilet ayarladım sayılır
efe > oha ne süper
me > di mi
efe > valla geliyosun di mi
me > yemin edem
efe > et bi kere
efe > ya valla mı,beni yemiyon di mi cle
me > ciddiyim be
efe > inanmıyom be ben sana kandırıyosun hep.
efe is offline.

e ben de burda wtf!'!?'? efektleri veriyorum tabi.
anan baban kaybolsun efe.

yok lan kıyamam severim ben onları. :*


Luna/
bence,imece,şöyle ki,efe iz dı moaast ANGUT pörzın ayevrsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder