10 Ocak 2010 Pazar

efe vs cle

şimdi ben bu lunanın dürtmesiyle* ilişkimi yeniden buralara taşıdım.zaten efeyi de yıllardır sırtımda taşıdım.onun beni kucaanda taşıması lazımken ben herifi sırtımda taşıdım.yok len şaka şaka.biz hiç fantastik bi çift değiliz.fantezik hiç olamıyoruz.odun bildiğiniz benimki.
ama geçen -tabi adamın aklı aramıza sıra dağlar yollar girince başına geliyor- tutturdu bana bi cam aç bana bi cam aç.nası mırıl mırıl sövüyorum ama.bi cam aç da lazım olan yerlerine oksijen gitsin kan varsın bebeğim.ikisine aynı anda ulaşmıyo galba diyemiyorum tabi.kütüphanenin ortasındayız ben mırıldandıkça gözlerini dikiyolar üstüme üstüme.bu arada efenin çok sevdiğim annesine kötü şeyler yapmayı hayal ediyorum.hatta imkan olsa o an yapıcam yani.koyyim topluma düşüncesindeyim.

neyse işte naptı etti açtım bi şekilde.aa ne güzelmiş kazağın.dudağını ne güzel boyamışsın.kırmızı mı o.ulan adamın yamacında 3 yıl yaşadım.sorsan ilk bakışta fark edilcek ayrıntıları bilmez.nası bi ilgi nası bi ilgi.kapadım çötönk efektiyle laptopı.çıktım gittim derse.akşam bi geldim ki,

"sen beni sevmiyosun artık.unuttun beni orda napıyyosan.."

napıyorum ha?



* enişte selam :f

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder